Ara Öğün “Kuruyemiş”

Yoğun iş hayatı bizlerin yeme ve içme alışkanlıklarını önemli derecede değiştirmektedir. Bu nedenden dolayı insanlar sürekli atıştırma gereği duyuyor. Ana öğün saatleri es geçiliyor ve yemek yeme süreleri sürekli azalıyor. Bundan dolay sağlıklı gıda arayışına ve doğal gıdalara yönelik talep artıyor. Gün içindeki ara besinler,  açlığı bastırmaya yönelik gıdalar, keyif almak ya da iyi hissetmek amacıyla tüketilen pek çok ürün, atıştırmalık besinler kategorisine girmektedir. Uzmanların yapmış olduğu araştırmalara göre bu gıdalar kan şekerini yükseltmiyor hatta dengede kalmasını sağlıyor. Ayrıca kalorisi yüksek olmayan besinler olduklarından kilo vermeye yardımcı olmaktadırlar. Kuru meyve, ceviz, badem, fındık gibi besinler atıştırmalıklardan bazılarıdır.

Ara öğünlerde dikkat edilmesi gereken birkaç nokta bulunmaktadır;

  • Yediğiniz ortamda televizyon olmasın: Televizyon izlerken, okurken ya da araba kullanırken aşırı yemek çok kolay. Bu yüzden yemek yediğiniz ortamlarda televizyon olmasın. Yemek fizyolojik ve psikolojik özellikleri yanında, sosyal bir davranıştır. Sohbet esnasında yemek yemek ne kadar yediğinizi anlayamamanızı sağlar.
  • Yavaş yavaş ve zevk alarak yiyin: Daha az yiyip daha çok zevk alacaksınız.
  • Proteinden zengin olsun: Çoğu atıştırmalık proteinden fakirken yağ ve şekerden zengin oluyor. Proteinli besinler daha çok besin öğesi içeriyor ve daha çok tok tutuyor.
  • Sebze ile beslenmeye özen gösterin: Sebzeleri her daim yenilmeye hazır halde bulundurun ve açlık hissettiğinizde kullanın.
  • Tatlı yerine meyveyi tercih edin: Tatlı ve lezzetli bir şeyler mi istediniz? Taze, kurutulmuş ya da konserve meyveler günün her saati lezzetli ve sağlıklı bir atıştırmalık olacaktır. Evde ve işte birkaç çeşit meyve seçeneğini bulundurun.
  • Güçlü içecekler tüketin: Sütünüze kahve ekleyin. Ayran veya kefir için. Az yağlı ya da yağsız sütü deneyin.

Çekmecenizde Kuruyemişler.com.tr ‘ den aldığınız taze kuruyemişler ve kuru meyve bulundurun !

Kuru yemiş sektörü son 10 senedir sağlıklı bir dönüşüm yaşamıştır. Özellikler genç kesimler tarafından keşfedilen kuru yemiş pazarı sağlıklı atıştırmalık besinler sıralamasında üst noktalara yerleşmiştir. Türkiye’ de kişi başı kuru yemiş tüketimi 3.5 Kilogramdır ve bu kadar fazla kuru yemiş tüketiyorken en taze ve sağlıklı kuru yemişleri tüketmek en doğal hakkınızdır. Tüm ürünler kategorimizden Türkiye’ nin en taze kuru yemişlerini satın alarak sağlıklı beslenmenin kapılarını arayabilirsiniz.

0

Yorum Gönder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sepet