En İyi Kuruyemişler

Kuruyemişler özel ve sağlıklı besinlerin küçük paketler halinde sizlere sunulduğu yiyeceklerdir. Bu küçük boyutlardaki besinler boyutlarının aksine vitamin, protein ve mineral bakımından son derece zenginlerdir. Kuru yemişin bize yararı olduğu kadar zarar veren pek çok yanı da bulunmaktadır. Kuru yemişler oldukça yüksek kalorilidir. Sizi bir yandan tok tutarken diğer yandan iştahınızı kapatarak öğünlerinizi kaçırmanıza sebebiyet verebilir. Kuru yemişler oldukça sağlıklı besinler olmasına rağmen, tatlı veya tuzlular ile bir araya geldiğinde rejiminize zarar verebilir.

 

Diyetiniz İçin En İyi Kuruyemişler: Badem, Yer Fıstığı, Antep Fıstığı

Bütün kuruyemişlere parça başı olarak baktığımızda aynı kaloriye sahipler ve herhangi bir diyete eklendiği zaman gayet sağlıklı besinlerdir. Kuruyemişlerin sahip olduğu Omega 3 ve protein sizi bütün gün tokmuşsunuz gibi hissettirecek ve iştahınızı bastıracaktır.

En düşük kalorili kuruyemişler sırasıyla 160 kaloriyle badem daha sonra yer fıstığı ve antep fıstığıdır. Kuruyemişlerin yağa batırılmış şekilde ambalajlanmasında kaçının. Sağlıklı beslenme konusunda özellikle bu kuruyemişler size yardımcı olacak düşük kalorileri sayesinde de diyetinize dikkat etmiş olacaksınızdır.

 

Diyetiniz İçin En Kötü Kuruyemişler: Macadamia Fındığı ve Cevizi, Fındık

Kalori olarak en yüksek değerlere sahip kuruyemişler macadamia fındığı ve cevizidir. Bu nedenle bu kuruyemişleri oldukça az miktarda tüketmelisiniz. Yüksek kalorili olmalarına rağmen sağlığınıza zararlı kuruyemişler kesinlikle değildir. En düşük kalorili kuruyemişler ile yüksek kalorili kuruyemişlerin arasındaki fark sadece 40 kaloridir. Eğer siz diyetinizde aldığınız porsiyonlara ve kalorilerine çok dikkat ediyorsanız eğer bu kuruyemişlerden uzak durmalısınız.

 

Kalbiniz İçin En İyi Kuruyemiş: Ceviz

Bütün kuruyemişler kalp sağlığını koruyucu Omega 3 içermektedir ve linoleik asit bakımından oldukça yüksek değere sahiptir. Araştırmalar göstermiştir ki linoleik asit kalp ritmini düzenlemede yardımcı olmaktadır ve 2006 İspanyol araştırmalar cevizin, yağlı yemek yedikten sonra zeytinyağı gibi etkileyici olarak iltihaplanmayı ve mide rahatsızlığını azalttığını göstermiştir. Bu araştırmayı yürüten kişi, günde 8 civarı ceviz yemenin benzer yararı verdiğini söylemiştir.

 

En İyi Kuruyemişler: Bütün kuruyemiş çeşitlerinden bir karışık paket!

Bütün bunların sonunda en iyi kuruyemiş hangisidir diye soracak olursanız cevap: tuzsuz karışık kuruyemiş. Türkiye’ nin en güzel kuru yemişlerine sahip olabilmek için Kuruyemisler.com.tr ‘ den güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

 

0

Yorum Gönder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sepet